marți, 26 februarie 2013

Nici macar n-am realizat ca m-ai "scos"(asa sa-i zicem)din acea rutina insuportabila si extrem de obositoare.N-am vrut sa accept ca ai fi putut face acest lucru/Ai venit asa brusc, m-ai luat si ma porti acum cu tine ca peun gand necesar... sau poate invers...Sau poate eu asa gandesc.Si tin minte ca ti-am spus ca nu mai sunt naiva...Te-am mintit.Prima mea minciuna pentru tine

Si cum dracu am putut sa-mi pierd mintile.
Momentul cand mi-ai spus ca vrei sa faci un duet cu mine,
au trecut fiorii prin mine.
Stii? a mai fost un moment legat di fiori
Nu-mi pot aduce aminte concret acel moment dar, a fost bun...
Mi-e dor sa vorbesc cu tine... si tot ma gandesc cand
o sa-mi scrii.
Mi-e dor de exprimarea ta...
Mi-e dor de maniera sarcasmelor tale
Fuck m-ai innebunit...
Mi-e dor cand schimbi subiectul in folosul tau.
Ochii tai! Ooo Doamne cum sa nu-ti placa ochii tai?
cum?
Mi-e dor de noaptea cand am stat pe net pana la 4 dimineata...
Mi-a lipsit mult ceea ce mi-ai oferit aceste 3-4 zile...
Ce ma m-ai innebuneste exprimarea ta si micile tale greseli
facute special legate de ortografie...
Vreau sa scriu, sa spun ce simt sau de ce am nevoie, dar nu-mi
reuseste... cuvintele estia afurisite nu pot exprima starea mea...



Via Victorya Modoran ^_^

2 comentarii:

  1. Salut,

    Iti urmaresc atenta post-urile de pe blog de ceva vreme. Imi place cum scrii, ma inspira! Asta m-a determinat sa-mi deschid si eu un Blog. Mi-ar face placere sa intru si eu in comunitatea voastra cu o tematica cel putin indrazneata. Incerc sa astern cuvintele intr-un mod cat mai savuros pe: http://delicii-masaj-erotic.blogspot.com/
    Te invit sa facem schimb de link-uri in Blogrol. Asta daca iti place desigur cum scriu.
    Eu sunt la inceput dar sper ca vom fi prieteni pe viitor.
    Daca esti interesat contacteaza-ma la adresa: giuliadelicii@yahoo.com
    Daca esti pe Facebook acolo sunt si eu! Mi-ar face mare placere sa ma adaugi la prieteni. Adresa mea de Facebook este: https://www.facebook.com/giulia.delicii
    Eu am sa te urmaresc in continuare! Tine-o tot asa!

    Cu stima,
    Giulia Teodorescu.

    RăspundețiȘtergere