joi, 25 octombrie 2012

Filme?okay!

Filmulețele,ce le mai iubim noi))E destul să pui în Fb o întrebare legată de filme,îți apar liste de tot genul.M-am gîndit că dacă îi blogu' meu de ce să nu scriu și filmele mele Liubimie Iubite<3,dar vă preîntîmpin genul Romance o să predomine):*

Am aranjat în dependență de plăcerea și impresia lăsată.
The Pursuit of Happyness
August Rush
Charlie St. Cloud
500 Days of Summer
Love Me If You Dare
Dear John
October Sky
Le Fabuleux destin d'Amélie Poulain
One day
Rybi Sparks
Life Crazy
Forrest Gump
The Pianist
The Social Network
V for Vendetta
Seven Pounds
War Horse
Hachiko: A Dog's Story
Prison Break
Tengo ganas de ti
The Last Song
e.t.c
Ieri am privit Ruby Sparks,mi-a plăcut ideea ...

Momentul cînd ai lîngă tine multe mere,o prăjitură,un green tea/coffe și Timp."Vizionare plăcută"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu