sâmbătă, 20 octombrie 2012

Nevoi


Vreau,vreau,vreau un iPhone cu căști originale și muzica mea iubită să sune în ei 24/24,o bicicletă măcar că vine iarna și nu am condiții(garaj)unde să o păstrez.Cred eu o combinație minunată ce poate înlocui diminețele cu fără dispoziție influiențate de fețele posomorîte din transportul public a cetățenilor noștri care mereu nu le ajunge ceva.Promit că fac rost pân în anul IV la fucking UTM unde și este nevoie de parcurs un drum lung pentru ceea ce cred uneori nu a meritat,aici este o temă aparte.În ultimul timp am exemple concrete de lucruri care mă gîndeam la ele mereu dar aveam un pic de sfială, au apărut în viața mea totuși,și acum mă gîndesc că poate peste 1/2 zi lună,o să zîmbesc la postarea aceasta,din simplu motiv că de toate lucrurile te plictisești la un moment dat,macar că ai jertfit mult ca să îl obții...Un simplu lucru nu îl înțeleg de ce băștinașii aceștia a RM nu prețuiesc calitatea,arta,simplitate,poate din motivul lipsei de money money?poate ăsta-i și motivul că mereu sunt agresivi și răutăcioși?spun asta p/u că am avut ocazia să traversez mic-ul Chișinău cu bicicleta și mi-am făcut impresii colorate despre șoferii(piloți)nu mă refer la lenjerie)).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu