joi, 25 octombrie 2012

Încredere

Încrederea aparține celui care este cu adevărat în arenă,a cărui față este plină de praf,sudoare și sînge,care se bate curajos,care pleacă și vine neîntrerupt,care știe ce înseamnă să fii devotat,care-și dăruiește timpul pentru o cauză nobilă,care în cel mai bun caz știe ce înseamnă în final să triumfezi,care în cel mai rău dă greș în timpul ce se luptă îndrăzneț,acela care știe că locul lui nu va fi niciodată lîngă sufletele acelea timide și reci,care nu cunosc nici victoria nici înfrângerea...

Încredere?nu n-am auzit.Oare mai există acei în care poți să ai încredere ?p/u mine nu.Ne luînd în considerare părinții.De 1 milion de ori m-am convins,convingemă tu că există.,Totu-l se face cu un scop,peste tot unde nu ai merge te șmecheresc,așteaptă ocazia să te întorci și să te deposedeze de ceva,să te discute.Am încredere în mine fiindcă știu că nu o să mă amăgesc neavînd  interes)).Greu de găsit acea persoană,prieten,cu care să te simți înțeles,încrezut că la un moment cînd vei avea nevoie cel mai mult să fie alături.Nimeni nu crede spusele tale fără dovezi,acțiuni concrete,dc?!Dezamăgirea poate fi de vină.Niciodată nu am mai avut încredere în acel ce și-a încălcat promisiunea.
"Daca ai incredere in tine insuti, inspiri incredere altora."(Johann Wolfgang von Goethe)


Mie frică cînd mă gîndesc că visele/dorințele/tendințele ar putea să nu se îndeplinească.Ujas))ââââ
Lipsa de timp ne face egoiști,neîngrijiți,lepădături ale societății.,oare se merită ca drumul spre succes să fie cu așa mulți (sleeping policemani)?!Era o vorbă că în MD și ei iau mită :D


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu