sâmbătă, 20 octombrie 2012

Muzicuță

Muzică bună pentru oameni buni.
Dacă  vine vb de instrument atunci Only Guitar <3  nu intra
"Music is my food"

Beatls,Eagles,Bon Jovi,RHCP,B.B King,regii track-urilor care isi fac aparitia mereu pe listele mele a Splash-playerului.Am doar o piesa la Nirvana( smells like teen spirit)ce a lăsat impresie,plăcere.Linkin Park ma face să-mi aduc aminte de niște momente "cute"...Prefer însă să cînt finger-style unde își face apariția Ben Lapps,Sungha Jung cu tehnica lui legendară și piesa care ma făcut să o învăț(River Flows in you).În miusic e ca și în artă,se prețuiește simplitatea,tematica neobișnuită.Cînd este nevoie de relax sau pur și simplu de navigat pe net cu cv frumos pe fundal,atunci dau play chillout.Am multe de spus la tema asta dar ma limitez la ce întradevăr merită.


Muzica va fi pentru totdeauna evadarea mea ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu