sâmbătă, 20 octombrie 2012

Cafea~rrr

Cafea p/u mine este ceai verde,de ce?p/u că am consumat prea multă pîn acum și anume de aceea  neagră,tare,fără zahăr (economie),amară,singur nuș de ce?!poate că era o deprindere dar s-a luat ea din zilele stresante cu multe gruzz ,închis singur între 4 pereți,fără prieteni și cu gîndul la ea...ceaiul era gelos pe cafea p/u că doar gustul cela a ei amărui putea să-mi dea mai multă încredere și să mă țină tare/copăcel,cănuței îi este dor de licoarea întunecată ,dar nu o pot ajuta cu nimic.Nici nu m-am gîndit că o să fiu cîndva în stare să o schimb pe altceva.Am prins ură pe medici,pentru că mi-au luat totul cu ce am rămas...și au înlocuit-o cu o listă de aevit,energovit,mekomorivital,duovit;cînd plec la magazin îmi iau pe cineva cu mine să fie alături cînd trec pe lîngă rafturile cu cafea))să-mi dea un shoot)).Am așa niște apucături,merg pe drum și vreau să cuprind pe cineva,toți îmi fac observații că am devenit așa poh..(Se rezumă-indiferent)..să cuprind pe cineva care să mă cuprindă înapoi,să tacă și să mă cuprindă și mai tare/călduros fără multe explicații,lecții,da ai vrea?!vreau așa o dimineață ca în filme/să mă trezesc lîngă un teddy flocos,somnoros și care s-a trezit înaintea mea dar se preface că doarme păn nu simte mirosul ăla care povesteam eu că mi s-a interzis,lîngă ea.Să mă teleportez în lumea filmelor romantice cu mult apus și răsărit de soare,cu blugi imbrăcați la nimereală și purtați zi de zi ,cu sport dimineața pe malul oceanului + ceva dubstep în căști și o ființă veselă  cu ochii cafenii și sclipitori,zburdalnică,în prezență/care vîntul îi mișcă șuvițele și ea zîmbește mult fără pricină.Să privesc filme cu viața noastra pasivă dar grăbită mereu către o direcție necunoscută.Vreau să trăiesc visurile nu să-mi visez viața.LavaZZa&Carte Noire <3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu