luni, 26 noiembrie 2012

Opt cuvinte



Lasa-Grijile-Incepe-Sa-Traiesti
Opt cuvinte ce iti pot transforma viata:
VIATA NOASTRA NE ESTE DETERMINATA DE GINDURILE
NOASTRE.
Doar pentru astazi:

1. Astazi voi fi fericit. Aceasta presupune ca spusele lui Abraham
Lincoln sint adevarate: “cei mai multi oameni sint atit de fericiti
pe cit isi propun sa fie”. Fericirea vine dinauntru; nu tine de
exterior.

2. Astazi voi incerca sa ma adaptez la ceea ce este si nu voi incerca
sa adaptez totul la propriile mele dorinte. Imi voi lua familia,
afacerea si norocul asa cum sint si imi voi acorda felul de a fi in
functie de acestea.

3. Astazi ma voi ingriji de trupul meu. Voi face exercitii fizice, ii voi
da atentie, il voi hrani, nu voi abuza de el si nu-l voi neglija, ca sa
fie o masinarie perfecta in slujba mea.

4. Astazi voi incerca sa-mi fortific mintea. Voi invata ceva folositor.
Nu voi fi trindav. Voi citi ceva ce pretinde efort, gindire si
concentrare.

5. Astazi imi voi exersa sufletul in trei feluri: voi face un bine cuiva,
fara a face caz de asta. Voi face cel putin doua lucruri pe care nu
vreau sa le fac, asa cum sugereaza William James1, doar ca
exercitiu.

6. Astazi voi fi agreabil. Voi arata cit mai bine, ma voi imbraca asa
cum se cuvine, voi vorbi fara sa ridic tonul, ma voi purta
curtenitor, voi fi darnic cu laudele, nu voi critica deloc, nu voi
cauta nimanui defecte si nu voi incerca sa schimb sau sa
imbunatatesc pe nimeni.

7. Astazi voi incerca sa traiesc deplin aceasta zi, nu sa ma apuc sa
imi rezolv toate problemele vietii. In douasprezece ore pot face
lucruri care altfel m-ar inspaiminta daca ar trebui sa le continui
toata viata.

8. Astazi voi avea un program. Voi scrie ceea ce am de facut in
fiecare ora. Poate nu il voi urma exact, dar il voi avea. Va elimina
doua calamitati, graba si nehotarirea.

9. Astazi im voi rezerva o intreaga jumatate de ora doar pentru
mine si ma voi relaxa. In aceasta jumatate de ora ma voi gindi
uneori la Dumnezeu, pentru a capata o perspectiva ceva mai
larga asupra vietii mele.

10. Astazi nu ma voi teme, indeosebi nu-mi va fi teama sa fiu fericit,
sa ma bucur de ce este frumos, sa iubesc si sa cred ca aceia pe
care ii iubesc ma iubesc.
Daca vrem sa ne formam o atitudine mentala care sa ne aduca
pace si fericire, iata Regula numarul 1:
Ginditi si actionati cu voie buna si va veti simti voiosi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu