sâmbătă, 24 noiembrie 2012

Vreau Să...



Am cîteva dorințe,nu mari,care ma frămîntă și le voi scrie aici cu un scop)să revin peste 5 ani(poate și mai puțin) pe pagina asta să le citesc și să știu că le-am simțit  împlinite pe pielea mea..Mă socot o persoană de acțiune și socot că tot ce se face se face spre bine.Am luat așa niste exemple și întrebări p/u mine ca o sursă de inspirație care mă face mai puternic și anume"Curajul și ce înseamnă el":

Inseamna sa iti misti curu din scaunul comod din fata monitorului si sa mergi sa traiesti o experienta minunata in mijlocul naturii, sa faci sport, sa iesi din jungla de beton si sa respiri aerul oxigenat al unei paduri sau briza unei mari.


Inseamna sa indraznesti mai mult pe plan profesional, sa vrei libertate financiara, masina, casa, un zgarie nori sau orice altceva te incanta pe tine.




Alti oameni mor si sunt torturati chiar in acest moment pentru curajul de a spune ce gandesc in tari dictatoriale iar noi, care putem sa urcam pe cea mai inalta cladire si sa spunem orice vrem fara sa fim trasi la raspundere nu avem curaj sa spunem parintilor ca nu ne place scoala la care mergem, sau profesorului la ora ca felul de a preda ne plictiseste, sau partenerului de cuplu ca e gras sau e grasa ca un porc, sau sefului sau colegului de la lucru ca are o atitudine de tot rahatul.
Asta ne face sclavi.





“You never achieve succes, unless you like what you are doing”
Dale Carnegie

În fiecare seară îmi pun o singură întrebare:ce am făcut azi pentru îndeplinirea visurilor mele?! 


 - vreau să îmi descoper talentele si vocația.
 - vreau să încep să câstig bani făcând ce imi place.
 - vreau să am un stil de viață în care imi rămâne timp să citesc, să călătoresc, să mă distrez.
 - vreau să nu mai am grija zilei de mâine.
 - vreau să obțin împlinirea sufletească știind că fac lumea mai bună în felul meu unic.

Pe mine nu ma impiedica nimic! Pe tine ce te impiedica?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu